Schoolvissen groep 7 en 8 maandag 1 juli 2024

Maandag, 1 juli 2024

Op maandag 1 juli 2024 was er weer een schoolvis dag voor de leerlingen van basisschool St Stefanus groep 7 en 8 in samenwerking met Sportvisserij Limburg en diverse Vrijwilligers. Onder onze rubriek foto's vind je de foto's terug van deze geslaagde dag.

Als eerste onder leiding van Vismeester Andres De Rouville hebben de kinderen theorielessen gehad.
Als tweede onderdeel gingen ze vissen,waar ze werden opgewacht door een groot aantal vrijwilligers,die de hengels visklaar hadden gelegd. Er werd door de jeugd redelijk vis gevangen. En er werd ook een Karper gevangen. Tijdens de pauze werd er gretig gebruik gemaakt van chocolade muffins en voor de vrijwilligers was er koffie met vlaai. We kunnen stellen dat dit een geslaagde dag was.
Onze dank gaat uit naar Vismeester Andres De Rouville van Sportvisserij Limburg en Vrijwilligers.