Welkom

Welkom op de website van H.S.V. Wijnandsrade.

Op onze website kun je alle informatie over onze vereniging vinden.
Kijk rustig rond en vergeet niet onze fotoalbums te bekijken.

Heb je een Facebookaccount?
Like en Deel dan onze Facebookpagina:

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

witviswedstrijd Senioren 2022

Jul 2022

Lang gewacht en eindelijk heeft de 1ste heeft de 1e wedstrijd oor de senioren op Zondag 17-07-2022 plaats gevonden. Er hadden zich 11 leden ingeschreven, waarvan 4 met gegronde reden hadden afgemeld. Rond 9:30 uur waren de 7 deelnemers grotendeels aanwezig en werd er geloot. Om 10:00 uur werd het startsein gegeven. De vangsten liep voor sommige deelnemers redelijk. Tijdens de pauze werden er koffie, thee en vlaai genuttigd. Na de pauze werd er tot 13:00 uur gevist. Dhr John Wetzels op de 1e plaats, Dhr Cor Cleiren op de 2e plaats, Dhr Harold v Kessel 3e plaats, Dhr Frits Knarren de 4e plaats. Heren bedankt voor jullie aanwezigheid. En we willen vooral de vrijwilligers bedanken voor hun medewerking en telling van deze wedstrijd. Heren vissers op naar de volgende wedstrijd die plaats vind op Zondag 18-09-2022

Jeugdkarpervisdag

Jun 2022

Op zaterdag 25-06-2022 werd er door sportvisserij Limburg in samenwerking met H.S.V.Wijnandsrade een jeugdkarpervisdag georganiseerd. Het was een geslaagde dag. Er waren 9 jeugddeelnemers aanwezig die onder begeleiding van de Andres en vrijwilligers een basisrig hebben gemaakt. Toen kon er gevist worden. De eerste karper werd al snel gevangen. Er werden in totaal vier karpers gevangen. Op de Gemeentevijver had Jeffrey Valckenborgh de kersverse Nederlands Kampioen vaste stok vissen zijn plaats ingenomen op een steiger om een demonstratie te geven. De vangsten bleven bij Jeffrey niet uit. 15 aanbeten waarvan hij er 8 had gevangen. Het was weer een geslaagde dag voor onze vereniging. Foto's gemaakt door Justina Salden

Fijne Feestdagen en een Gelukkig 2022

Dec 2021

Hengelsportvereniging Wijnandsrade wenst jullie allemaal fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond en visrijk 2022!

Workshop&viswedstrijd jeugd 26/9/2021

Sep 2021

Op zondag 26/09/2021 heeft H.S.V.Wijnandsrade een workshop met aansluitend een viswedstrijd georganiseerd voor de jeugdleden van de visvereniging. Er hadden zich twaalf kinderen aangemeld voor deze workshop en wedstrijd, 10 kinderen waren er daadwerkelijk aanwezig. De workshop is om 11:00 uur gestart onder de leiding van Dhr Cor Cleiren, die zijn taak perfect heeft uitgevoerd, daarvoor onze dank. We willen Dhr Rene van Kessel bedanken voor zijn medewerking om deze dag te voorzien van stroom en water, Dhr Harrie Brull willen wij bedanken voor de geleverde tafels en bankjes. Na het maken van een eigen rigje werd er gestart met de wedstrijd, de jeugdleden hadden er zin in, er werden al gauw de eerste vissen gevangen. In de pauze werden ze getrakteerd op een broodje frikandel en wat te drinken, voor de meegekomen ouders, bezoekers en vrijwilligers was er koffie, thee en kersenkruimelstukjes (gemaakt door Dhr Walter Simons) waar dankbaar gebruik van werd gemaakt. Na de pauze werd de tweede helft van de wedstrijd gestart. Tijdens het tweede gedeelte van de wedstrijd werd Ise Deckers( met dank aan haar vader) te water gelaten door een ongelukje, gelukkig kan ze zwemmen. Daarvoor een eervolle vermelding. Om klokslag 14:00 uur werd de wedstrijd beƫindigd en ging het bestuur het aantal vissen die de jeugdleden gevangen hadden opgeteld, met als resultaat: de eerste plaats Mitchel Meisters, tweede plaats Rivano Verweij, de derde plaats Antoine Jaspers, de vierde plaats Stijn Heijnen, de vijfde plaats Jayden Bruls, de gedeelde zesde plaats Fem Deckers Ise Deckers Isa Dekkers en Milan Meessen en de zevende plaats Emmy Heijnen. Voor iedere deelnemer was er een prijs in de vorm van vismaterialen gekregen van Dhr Jan in de Braek. De jeugdleden konden zelf uitzoeken wat voor een prijs ze wilden hebben. Als eerste kon Mitchel Meisters, tevens winnaar van de wisselbeker, een prijs uitzoeken en zo werd het rijtje afgelopen. We mogen spreken van een geslaagde en gezellige workshop en wedstrijd voor onze jeugdleden. Verder willen wij iedereen bedanken, die foto's hebben gemaakt en de vereniging heeft geassisteerd om er een geweldige en geslaagde dag van te maken. Voor de foto's van deze dag zie fotoalbum Workshop en viswedstrijd 2021.

Federatief nieuws

Welkom

Welkom op de website van H.S.V. Wijnandsrade.

Op onze website kun je alle informatie over onze vereniging vinden.
Kijk rustig rond en vergeet niet onze fotoalbums te bekijken.

Heb je een Facebookaccount?
Like en Deel dan onze Facebookpagina: