In de publiciteit

26 augustus 2015; Publicatie in Nuth&Omstreken

Nuth&Omstreken heeft in de uitgave van 26 augustus 2015 het volgende artikel gepubliceerd:

Artikel uit Nuth&Omstreken van 26 augustus 2015

9 augustus 2015; Publicatie op de website van Sportvisserij Limburg

Sportvisserij Limburg heeft op 9 augustus 2015 het volgende artikel gepubliceerd op hun website

Met ingang van 1 augustus huurt H.S.V. Wijnandsrade weer de gemeentevijver, vlakbij de vijvers van Kasteel Wijnandsrade, van de gemeente Nuth. Leden van deze visvereniging kunnen hier dus weer naar hartenlust vissen.

De vereniging beleefde de afgelopen twee jaar een stil bestaan waarbij ook de huurovereenkomst tussen de gemeente en hengelsportvereniging niet werd verlengd. Het nieuwe bestuur, inclusief twee nog studerende leden, heeft onder leiding van de nieuwe voorzitter, Walter Simons, de schouders er onder gezet en de vereniging nieuw leven ingeblazen. Het was een grote wens van de leden om weer op de gemeentevijver te kunnen vissen. Het college van Nuth heeft positief op dit verzoek gereageerd. Vanaf 1 augustus mogen de leden weer op dit water vissen.

Er werd deze week al een visser gesignaleerd bij de vijver. Waarschijnlijk zullen er nog vele volgen!