Over ons

Wij zijn een kleine hengelsportvereniging in Wijnandsrade. Opgericht op 13 juli 1963. We beschikken over twee visvijvers in Wijnandsrade. Een kleine vijver gelegen tussen de Opfergeltstraat en de Panhuijsstraat in. En de tweede vijver, de kasteelvijver, gelegen aan de Körnerstraat.

Hengelsporters kunnen bij ons hun hart ophalen aan de waterkant van een van onze vijvers. Ons doel is er voor te zorgen dat dit mogelijk is en blijft. Onderhoud en controle van en aan het viswater is hier een essentieel onderdeel van. Daarnaast proberen we ook leuke en gezellige activiteiten te organiseren.

Als hengelsporter kunt u genieten van de rust, de mooie natuur en de vissen die u zou kunnen vangen in Wijnandsrade. Maar ook van alle watervogels rondom de vijvers. Zo zitten er bij de kasteelvijver een aantal paren ijsvogels. Wanneer u goed oplet ziet u ze misschien wel! Een aantal banken rond om de twee visvijvers bieden niet alleen hengelsporters maar ook wandelaars de mogelijkheid van dit moois te genieten.
Tot rust komen tijdens het vissen, behoud van natuur, gezelligheid en leuke activiteiten, daar geven wij om!