Vergunningen 2024

Ik VISpas als ik de VISpas heb!
Het is voor iedereen mogelijk om te komen vissen in Wijnandsrade. Wel zul je in het bezit moeten zijn van een geldige vergunning. Er zijn verschillende mogelijkheden.

Zo kun je een dag-vergunning nemen. Hiermee kun je lekker een dagje vissen.

Ben je een weekje op vakantie in het mooie Zuid Limburg en wil je vissen? Neem dan een weekvergunning! Met de week-vergunning van H.S.V. Wijnandsrade kun je 7 dagen lang in Wijnandsrade vissen.

Wil je het hele jaar kunnen vissen in Wijnandsrade? Wordt dan lid van onze vereniging en neem een jaar-vergunning. Wanneer u lid wordt van onze vereniging en een jaar-vergunning neemt krijgt u tevens de VisPas. Met de VisPas kunt u ook op ander water vissen die in de Lijst van Viswateren vermeld staan. Meer informatie hierover kunt u hier vinden.

Er zijn verschillende tarieven voor volwassenen en jeugd.

Tarieven vergunningen 2024:

Soort vergunnning

Tarief

Dag-vergunning
€ 5,-
Week-vergunning
€ 20,-
Jaar-vergunning Senior
€ 40,-
Inschrijfgeld bij eerste aanmelding
€ 10,-

Jeugd VisPas  en jaarvergunning (tot 14 jaar)
€ 15,-
Inschrijfgeld bij eerste aanmelding
€  2,-

Verkrijgbaarheid:

CAFÉ IN GEN DÖRP

Körnerstraat 26
6363BX Wijnandsrade

Voorzitter Walter Simons:

Daarnaast kunt u dag-, week- of jaar-vergunning verkrijgen bij de Voorzitter, Walter Simons, wonende op het

adres: Swier 56, te Wijnandsrade. Te bereiken via 06-12289196 of 045-5243372.

Om te voorkomen dat u voor een gesloten deur staat is het aan te raden even telefonisch contact op te nemen.
Indien u interesse heeft om lid te worden van de vereniging, en een jaar-vergunning te nemen, verzoeken wij u een afspraak te maken via de Voorzitter Walter Simons