Viswedstrijd senioren 2 juni 2024

Zondag, 2 juni 2024

Op zondag 2 juni 2024 werd deze 1e witviswedstrijd voor de senioren gehouden. Het was een taaie wedstrijd met in de ochtend nog fris weer. We hebben zelfs de vissers daardoor getrakteerd op koffie met een bonbon. De uitslag van deze wedstrijd kun je terugvinden op onze website onder rubriek 'activiteiten' Aan de uitslag te zien was het een stroeve start van de eerste wedstrijd, maar desondanks werd er na afloop gezellig met elkaar koffie en vlaai genuttigd. En tot slot was er een visser, David van de Laar die een mooie karper wist te vangen.