Viswedstrijd junioren 23 juni 2024

Zondag, 23 juni 2024

Op zondag 23-06-2024 hebben we bij HSV Wijnandsrade een jeugdwedstrijd gevist. Er deden maar liefst 15 jeugdleden mee.

Er was ook een heuse Limburgse Kampioen dobbervissen aanwezig genaamd Mitchel Meisters die bij onze vereniging het vissen heeft geleerd. In de pauze werd er gretig gebruik gemaakt van broodje met worst en een verkoelend drankje, ook was er voor de ouders en vrijwilligers koffie met gebak. Er werd tijdens de wedstrijd een redelijk aantal vissen gevangen door de jeugdleden. Er was een gezamenlijke 1ste plek. De uitslag van deze wedstrijd kun je terugvinden op onze website onder rubriek 'activiteiten'. Voor iedere jeugdvisser was er een prijs in de vorm van vismateriaal. We danken de vrijwilligers en de ouders en vooral de kinderen die deze middag tot een geslaagd evenement hebben gemaakt.
En niet te vergeten een bedankje voor Frank Bruls die gezorgd heeft voor de geweldige fotoreportage, CHAPEAU!
De foto's vind je terug op onze website, onder de rubriek foto's en kijk via deze link voor de video: https://youtu.be/64K0QHuPUfk