Vooraankondiging 60 jarig bestaan leden en genodigden.

Woensdag, 22 maart 2023

H.S.V. Wijnandsrade bestaat 60 jaar! Op zaterdag 15 juli 2023 viert Hengelsportvereniging Wijnandsrade haar 60-jarig bestaan en dit willen we graag groots met jullie vieren. Zorg er dus voor dat je deze datum vrijhoudt in je agenda!! We beginnen om 09.30 uur met een programma (JeugdVISevent) voor de jeugd in samenwerking met de Viskaravaan van Sportvisserij Nederland, en eindigt om 14.30 uur. Voor drank en eten voor de jeugd wordt gezorgd. Ook volwassenen zijn, onder het genot van een drankje en vlaai, van harte welkom. Ben je jonger dan 14 jaar en nog geen lid van onze vereniging en wil je dat wel worden of wil je eens proberen een hengel in te gooien, dan kun je op deze dag bij ons eenmalig een gratis visvergunning krijgen voor 2023 en krijg je een gratis vishengel zolang de voorraad strekt. Om 19.00 uur is er een besloten feestavond voor alle seniorenleden en genodigden in café I gen Dörp. De officiële uitnodiging volgt nog.