Draadkorven plaatsen

Zondag, 27 maart 2022

Zaterdag 26-03-2022 met verschillende vrijwilligers draadkorven gemaakt voor de bescherming van de aanwezige waterplanten. Wij danken alle vrijwilligers die ons geholpen hebben en Mattie Bijnen voor het leveren van de hogringtang en de bijgeleverd hogringen. Dit ging fantastisch voor de draadkorven aan elkaar te bevestigen. Er werd zelfs een karpers gevangen zonder hengel via het plaatsen van een draadkorf. En onze eigen verenigingsfotografe met name Justina Salden heeft ook nog foto's geschoten van deze activiteit. Na afloop werd er een verlaat ontbijt met spek en ei genuttigd bij Finy en Walter Simons dat zeer in de smaak bleek te vallen.