Workshop&viswedstrijd jeugd 26/9/2021

Woensdag, 29 september 2021

Op zondag 26/09/2021 heeft H.S.V.Wijnandsrade een workshop met aansluitend een viswedstrijd georganiseerd voor de jeugdleden van de visvereniging. Er hadden zich twaalf kinderen aangemeld voor deze workshop en wedstrijd, 10 kinderen waren er daadwerkelijk aanwezig. De workshop is om 11:00 uur gestart onder de leiding van Dhr Cor Cleiren, die zijn taak perfect heeft uitgevoerd, daarvoor onze dank. We willen Dhr Rene van Kessel bedanken voor zijn medewerking om deze dag te voorzien van stroom en water, Dhr Harrie Brull willen wij bedanken voor de geleverde tafels en bankjes. Na het maken van een eigen rigje werd er gestart met de wedstrijd, de jeugdleden hadden er zin in, er werden al gauw de eerste vissen gevangen. In de pauze werden ze getrakteerd op een broodje frikandel en wat te drinken, voor de meegekomen ouders, bezoekers en vrijwilligers was er koffie, thee en kersenkruimelstukjes (gemaakt door Dhr Walter Simons) waar dankbaar gebruik van werd gemaakt. Na de pauze werd de tweede helft van de wedstrijd gestart. Tijdens het tweede gedeelte van de wedstrijd werd Ise Deckers( met dank aan haar vader) te water gelaten door een ongelukje, gelukkig kan ze zwemmen. Daarvoor een eervolle vermelding. Om klokslag 14:00 uur werd de wedstrijd beƫindigd en ging het bestuur het aantal vissen die de jeugdleden gevangen hadden opgeteld, met als resultaat: de eerste plaats Mitchel Meisters, tweede plaats Rivano Verweij, de derde plaats Antoine Jaspers, de vierde plaats Stijn Heijnen, de vijfde plaats Jayden Bruls, de gedeelde zesde plaats Fem Deckers Ise Deckers Isa Dekkers en Milan Meessen en de zevende plaats Emmy Heijnen. Voor iedere deelnemer was er een prijs in de vorm van vismaterialen gekregen van Dhr Jan in de Braek. De jeugdleden konden zelf uitzoeken wat voor een prijs ze wilden hebben. Als eerste kon Mitchel Meisters, tevens winnaar van de wisselbeker, een prijs uitzoeken en zo werd het rijtje afgelopen. We mogen spreken van een geslaagde en gezellige workshop en wedstrijd voor onze jeugdleden. Verder willen wij iedereen bedanken, die foto's hebben gemaakt en de vereniging heeft geassisteerd om er een geweldige en geslaagde dag van te maken. Voor de foto's van deze dag zie fotoalbum Workshop en viswedstrijd 2021.