Vis jaar 2020

Vrijdag, 11 december 2020

Hallo visvrienden,

Het vis seizoen 2020 loopt langzaam ten einde. Dit was een bewogen jaar vanwege het COVID-19 virus.
We hebben als vereniging helaas geen wedstrijden, schoolvissen en andere activiteiten kunnen organiseren.
De vereniging heeft behoorlijk wat leden erbij gekregen, waardoor we genoodzaakt waren om een leden stop in te voeren.
Wij als vereniging danken de leden voor hun geweldig gedrag aan de vijvers, daar die gelegen zijn bij hun woonwijk.
Voor de leden die de vergunning willen komen ophalen kan dat op  het gebruikelijke adres.
We hopen jullie weer te mogen ontmoeten volgend jaar aan onze visvijvers, en dan hopelijk zonder het COVID-19 virus, zodat we hopelijk ook weer wat kunnen organiseren op het gebied van wedstrijden.
Voor iedereen prettige feestdagen een voorspoedig en gezond en visrijk 2021.
P.S : voor meer foto's zie het kopje foto's en dan Gevangen vis 2020.