Mededeling betreft coronavirus.

Zondag, 22 maart 2020

Beste Sportvissers.

Zoals jullie weten mogen Hengelsportverenigingen geen viswedstrijden en andere activiteiten organiseren. Dit vanwege het coronavirus. We mogen wel nog als Hengelsportvereniging vissen, dit wel op afgepaste afstand. (Minimaal 2 meter) Hou daar AUB rekening mee en neem het niet te lichtzinnig op. En dan vooral aan de jeugdige vissers, houdt afstand zodat we onze hobby veilig kunnen beoefenen. Wij danken jullie voor de medewerking om voor elkaar te zorgen en op te passen in deze onzekere tijden. Namens het bestuur Hengelsportvereniging Wijnandsrade.