Meet & Greet met Ed Stoop zondag 24 september

Woensdag, 27 september 2017

Op zondag 24 september hebben we een geweldige Meet & Greet met de grote visicoon Ed Stoop gehad, die tevens aan zijn laatste jaar bezig is. Het bestuur en zijn leden zijn er trots op deze dag te mogen meemaken. Teven was er een wedstrijd voor de jeugdleden. Er waren medailles en een wisselbeker te winnen. Alle jeugdvissers hebben hun best gedaan maar er kon er maar een winnen.
Eerste plaats is voor Moric met 17 vissen voor hem is de wisselbeker. Op de tweede plaats komt Ingo met 10 vissen, gedeelde derde plaats is voor Cas en Jeroen met 3 vissen, de vierde plaats is voor Sem met 2 vissen en als vijfde komt Stan met 1 vis. Super gedaan!!
Deze dag was druk bezocht.
Op naar het volgende evenement!!!