Ons jeugdlid Mitchil Meisters 2e plaats Limburgse kampioenschappen

Maandag, 17 juli 2023

Onder moeilijke en snikhete omstandigheden zijn zaterdag 8 juli de Limburgse Kampioenschappen voor de jeugd en de Youth Challenge gevist op de Noordervaart. Onder het deelnemersveld zaten vele (nieuwe) talenten. Het beloofde een spannende wedstrijd te worden. Na de loting bij het clubgebouw van HSV De Noordervaart uit Meijel spoedde iedereen zich naar hun gelote stek om aan de voorbereiding te beginnen, te voeren en te wachten op het startsignaal. In de nog (koele) ochtenduren zou er nog het meest te vangen moeten zijn. Het bleek al snel dat het best sprokkelen was om nog een aardig netje vis bij elkaar te vangen. Ondanks de hitte bleef iedereen gemotiveerd en kwam de organisatie met flesjes water tegen de warmte. Er is hard gestreden en dat leverde in alle categorieën een spannende uitslag op! In de categorie U15 werd Mitchil Meisters verdienstelijk tweede.